fbpx

REGULAMIN PARTNERÓW

Kamila Twoje Miejsce Beauty
czwartek 6 czerwca 2024

WWW.TWOJEMIEJSCEBEAUTY.PL

§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Serwis internetowy działający pod adresem www.twojemiejscebeauty.pl prowadzony jest przez Kamilę Dąbrowską prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą KAMILA DĄBROWSKA AKADEMIA wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, miejsce siedziby Bejsce 37a, 28-512 Bejsce, oraz adres do doręczeń: ul. Ogrodowa 20, 37-450 Stalowa Wola  NIP: 6050042357, REGON: 260508932, adres poczty elektronicznej (e-mail): biuro@kamidabrowska.pl  numer telefonu: +48695901115.
  2. Serwis działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  3. Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Serwis www.twojemiejscebeauty.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, warunki zawierania Umów Sprzedaży Usług, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
  4. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Serwisu www.twojemiejscebeauty.pl, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
  5. Serwis oraz Usługodawca nie prowadzą sprzedaży Usług prezentowanych przez Partnerów w Serwisie.
  6. Serwis nie jest stroną stosunków prawnych pomiędzy Partnerami oraz Użytkownikami, wynikających oraz bezpośrednio związanych z zamieszczonymi ogłoszeniami i wizytówkami. Odpowiedzialność za niewłaściwe wykonanie usług prezentowanych w Serwisie przez Partnerów ponoszą wyłącznie Partnerzy, na zasadach określonych w Umowie pomiędzy stronami oraz na podstawie przepisów powszechnie obowiązujących.
  7. Usługobiorcy odpowiadają za skutki niewykonania lub nienależytego wykonania zaciągniętych przez siebie ich wzajemnych zobowiązań.
  8. Usługodawca nie odpowiada za brak zainteresowania na zamieszczone ogłoszenia oraz wizytówki.
  9. Partnerzy są zobowiązani do tego, aby treści opisowe ogłoszeń oraz wizytówek prezentowanych w Serwisie oraz ich dostępność były aktualne i zgodne ze stanem faktycznym. Treść ogłoszenia lub wizytówki powinna być przygotowana przez Partnerów w sposób zgodny z rzeczywistością, rzetelny i kompletny oraz nie może wprowadzać w błąd innych Partnerów lub Użytkowników, w szczególności co do istoty lub właściwości.
  10. Partner, publikując zdjęcie lub grafikę, musi mieć uprawnienie do wykorzystania go w ten sposób, a w jego braku gotów jest ponieść odpowiedzialność z tego tytułu. Jeżeli publikowane ogłoszenia lub wizytówki zawierają wizerunek osób trzecich, Partner musi mieć zgodę na jego wykorzystanie w tym celu, a w innym przypadku gotów jest ponieść odpowiedzialność cywilną z tytułu dokonanego naruszenia, a w razie potrzeby zwolnić od odpowiedzialności Usługodawcę.
  11. W Serwisie obowiązuje zakaz prezentowania oraz świadczenia usług zabronionych przez przepisy powszechnie obowiązujące.
  12. Serwis stanowi system służący do:
    • reklamowania Usług przez Partnerów oraz prezentowania ich Użytkownikom,
    • łączenia Partnerów oraz Użytkowników o określonych cechach,
    • oraz kontaktowania się przez Użytkowników z Partnerami w sprawie podjęcia współpracy.
  13. Partnerem może być jedynie osoba fizyczna, osoba prawna lub tzw. ułomna osoba prawna, prowadząca zarejestrowaną działalność gospodarczą.
  14. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy produktów, firm i ich logo użyte na stronie internetowej Serwisu pod adresem www.twojemiejscebeauty.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Serwisu pod adresem www.twojemiejscebeauty.pl użyte są w celach informacyjnych.
  15. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
    • kodeksu cywilnego,
    • ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
    • ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r.,
    • ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.
    • oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

§ 2
DEFINICJE

  1. SERWIS – serwis internetowy Usługodawcy działający pod adresemwww.twojemiejscebeauty.pl umożliwiający Usługobiorcy korzystanie z wszystkich funkcjonalności dostępnych w ramach Panelu.
  2. SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – Kamila Dąbrowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą KAMILA DĄBROWSKA AKADEMIA wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, miejsce siedziby: Bejsce 37a, 28-512  oraz adres do doręczeń: ul. Ogrodowa 20, 37-450 Stalowa Wola, NIP: 6050042357, REGON: 260508932, adres poczty elektronicznej (e-mail): biuro@kamidabrowska.pl numer telefonu: +48695901115
  3. USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną (Użytkownik lub Partner), korzystająca z Usługi Elektronicznej.
  4. UŻYTKOWNIK – Usługobiorca, który korzysta z Serwisu w celu zapoznania się z Profilami Partnerów i/lub nawiązania z nimi kontaktu.
  5. PARTNER – Usługobiorca będący Przedsiębiorcą, korzystający z Serwisu w celu zamieszczenia w Serwisie swojej wizytówki i prezentowania swoich usług Użytkownikom. Każdy Partner składając ofertę prezentowania swoich usług w Serwisie oświadcza, że ma odpowiednie uprawnienia oraz wiedzę potrzebną do świadczenia prezentowanych przez siebie usług.
  6. CENA – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Usługodawcy za Usługę lub Subskrypcję.
  7. KLIENT – Partner, który zawiera z Usługodawcą Umowę Sprzedaży Usługi.
  8. PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, o której mowa w art. 331 Kodeksu cywilnego (tj. jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną), prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
  9. KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  10. REGULAMIN – niniejszy regulamin Serwisu.
  11. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu.
  12. SUBSKRYPCJA – prezentowana w Serwisie odpłatna Usługa Elektroniczna stanowiąca Usługę, pozwalająca Usługobiorcy na uwidacznianie w Serwisie Wizytówki o określonych, wskazanych przez Partnera cechach, przez określony czas.
  13. USŁUGA – dostępna w Serwisie usługa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży zawartej pomiędzy Partnerem oraz Sprzedawcą.
  14. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa zawarta między Klientem, a Usługodawcą za pośrednictwem Serwisu, której przedmiotem jest Usługa lub Subskrypcja.
  15. OKRES ROZLICZENIOWY – czas, na jaki została wykupiona Subskrypcja przez Usługobiorcę, liczony wg dni. Za dzień rozpoczęcia nowego Okresu Rozliczeniowego uważa się dzień następny po zakończeniu poprzedniego Okresu Rozliczeniowego. Długość Okresu Rozliczeniowego jest zależna od wyboru Klienta, który może być dokonany spośród opcji wskazanych przez Usługodawcę. Okres rozliczeniowy może ulegać zmianom w wyniku akcji promocyjnych organizowanych przez Usługodawcę.
  16. FORMULARZ KONTAKTOWY – Usługa Elektroniczna udostępniona Usługobiorcom przez Usługodawcę, umożliwiająca nawiązanie kontaktu z Usługodawcą, m.in. w celu zawarcia Umowy Sprzedaży.
  17. WYSZUKIWARKA – Usługa Elektroniczna udostępniona Użytkownikom oraz Partnerom przez Usługodawcę, umożliwiająca wyszukiwanie określonych ogłoszeń, treści, wizytówek na podstawie podanych danych.
  18. FORMULARZ OGŁOSZEŃ/WIZYTÓWEK – formularz wysyłany przez Sprzedawcę po zawarciu Umowy Sprzedaży Usługi, umożliwiający Partnerowi wskazanie danych, na podstawie których zostanie utworzona jego Wizytówka w Serwisie.
  19. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Partnera stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży z Usługodawcą.
  20. NEWSLETTER – nieodpłatna Usługa Elektroniczna, która polega na wysyłaniu zamówionych informacji handlowych drogą mailową do Usługobiorcy na wskazany przez niego adres e-mail, po wyrażeniu odrębnej zgody.

§ 3
RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Serwisu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
    • Formularz Kontaktowy,
    • Wyszukiwarka,
    • Formularz zamieszczania ogłoszeń/wizytówek,
    • Newsletter,
    • Subskrypcja.
  2. Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Serwisie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
  3. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie Serwisu treści reklamowych. Treści te stanowią integralną część Serwisu i prezentowanych w nim materiałów.

§ 4
WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w § 3 pkt od 1.1 do 1.4 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
  2. Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w § 3 pkt 1.5 Regulaminu przez Usługodawcę na rzecz Partnera jest płatne zgodnie z ceną wskazaną na stronie Serwisu w modelu subskrypcyjnym. W przypadku oferty promocyjnej określone Usługi Elektroniczne mogą być czasowo udostępnione przez Usługodawcę bezpłatnie.
  3. Usługobiorca może korzystać z Usług Elektronicznych wskazanych w § 3 za pośrednictwem strony Serwisu.
  4. Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
    • umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Formularza Kontaktowego zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania wiadomości bądź zaprzestania jej wysyłania,
    • umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Wyszukiwarki, zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą zaprzestania korzystania z tej Usługi Elektronicznej przez Usługobiorcę
    • umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na zamieszczeniu ogłoszenia lub wizytówki w Serwisie lub promowania ogłoszenia lub wizytówki zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą upływu terminu na jaki została zawarta,
    • umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia Subskrypcji w Serwisie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą upływu Okresu Rozliczeniowego, chyba że Partner ją przedłuży.
  5. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
    • komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu,
    • dostęp do poczty elektronicznej,
    • przeglądarka internetowa,
    • włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
  6. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
  7. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
  8. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

§ 5
USŁUGA I SUBSKRYPCJA

  1. Informacje dotyczące Usług, Subskrypcji oraz ich zamawiania.
    • Usługodawca prowadzi sprzedaż Subskrypcji, po wykupieniu której w Serwisie zostaje zamieszczona wizytówka Partnera na czas danego Okresu Rozliczeniowego,
    • Usługi dostępne za pośrednictwem Serwisu są zgodne z Umową i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski,
    • informacje znajdujące się na stronie internetowej Serwisu, nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna Subskrypcji lub zawarcia Umowy Sprzedaży na warunkach podanych w jej opisie,
    • Cena Subskrypcji uwidoczniona w Serwisie podana jest w złotych polskich (PLN) i jest ceną brutto,
    • Cena Subskrypcji uwidoczniona w Serwisie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen, w Serwisie które mogą się pojawić w odniesieniu do Subskrypcji po złożeniu przez Klienta Zamówienia,
    • Usługodawca w sposób jednoznaczny informuje Klientów o Cenach jednostkowych oraz promocjach i obniżkach Cen. Obok informacji o obniżce, Usługodawca uwidacznia najniższą Cenę Usługi Cyfrowej, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, a jeśli Usługa Cyfrowa jest oferowana do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni – Usługodawca uwidacznia najniższą Cenę Usługi Cyfrowej, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tej Usługi Cyfrowej do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki,
    • postanowienia cenników, odrębnych regulaminów i specyfikacji umieszczonych na stronie Serwisu, stosowane są z pierwszeństwem przed niniejszym Regulaminem.
    • funkcjonalność oraz zakres możliwości wiążących się z wybranym przez Klienta pakietem zostanie szczegółowo określony na stronie Serwisu w opisie danego pakietu, a także w wiadomościach wysyłanych przez Sprzedawcę,
    • w celu złożenia Zamówienia Klient ma obowiązek:
      • wejść na stronę Serwisu oraz zapoznać się z Cenami poszczególnych Subskrypcji lub Usług,
      • wypełnić oraz wysłać Formularz Kontaktowy w sposób zgodny z prawdą i bez naruszania dóbr osobistych osób trzecich,
      • czekać na kontakt ze strony Sprzedawcy,
      • po potwierdzeniu oferty, zaakceptować niniejszy Regulamin oraz opłacić fakturę proforma w terminie 3 dni.
  2. Sposoby płatności.
    • Usługodawca udostępnia płatność za pośrednictwem przelewu tradycyjnego na rachunek bankowy nr: 69 1050 1562 1000 0092 3048 4389  (ING BANK ŚLĄSKI S.A.), KAMILA DĄBROWSKA AKADEMIA, adres do doręczeń: ul. Ogrodowa 20, 37-450 Stalowa Wola
    • W tytule przelewu należy wpisać: „Faktura Proforma nr…”,
    • Usługodawca rozpocznie świadczenie usługi dopiero po jej opłaceniu. Za dzień zapłaty uznaje się dzień uznania rachunku bankowego Usługodawcy,
    • Klient jest obowiązany zapłacić Cenę w terminie 3 dni od momentu wystawienia faktury proforma
  3. Reklamacja z tytułu braku zgodności Usługi z umową.
    • Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, z tytułu braku zgodności Usługi z umową, są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
    • podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą, o którym mowa w § 9, z tytułu rękojmi są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,
    • Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta będącego podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, za brak zgodności Produktu lub Usługi z umową, istniejący w chwili dostarczenia Produktu lub wykonania Usługi i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu określony przez Sprzedawcę lub osoby działające w jego imieniu jest dłuższy,
    • Zawiadomienia o braku zgodności Usługi z umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:  profil@twojemiejscebeauty.pl
    • w powyższej wiadomości w formie elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę,
    • Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji,
    • W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
    • Klient może żądać w pierwszej kolejności doprowadzenia Usługi do zgodności z Umową. Obniżenia Ceny oraz odstąpienia od umowy Klient może żądać wyłącznie w określonych w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. przypadkach,
    • W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, Sprzedawca odpowiednio:
      • doprowadza Usługę do zgodności z Umową na swój koszt,
      • obniża cenę Usługi (obniżona cena musi pozostawać w proporcji ceny Usługi zgodnej z umową do Usługi niezgodnej z umową) i zwraca Konsumentowi lub podmiotowi, o którym mowa w § 10 wartość obniżonej Ceny najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania uprawnionego oświadczenia tego Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 10 o obniżeniu ceny,
      • zwraca cenę Usługi najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu,
      • odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS.
  4. Odstąpienie od umowy.
    • Z zastrzeżeniem pkt 6.4 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 11 Regulaminu, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie udostępnionego przez Usługodawcę oświadczenia o odstąpieniu od umowy,
    • w razie odstąpienia od umowy, Umowa jest uważana za niezawartą,
    • termin czternastodniowy, w którym Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 11 Regulaminu, może odstąpić od umowy, liczy się od dnia zawarcia Umowy o dostarczenie Usługi Cyfrowej,
    • prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub podmiotowi, o którym mowa w § 11 Regulaminu, m.in. w wypadku umowy:
      • o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości.
    • prawo odstąpienia od Umowy przysługuje zarówno Usługodawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
  5. Przedłużenie Subskrypcji.
    • Subskrypcja nie jest automatycznie przedłużana,
    • Użytkownik ma możliwość przedłużenia Subskrypcji w każdym czasie poprzez przesłanie odpowiedniej informacji do Usługobiorcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: profil@twojemiejscebeauty.pl  za pośrednictwem Formularza Kontaktowego, zgodnie z procedurą opisaną w pkt 1.9 niniejszego paragrafu.

§ 6
WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
    • wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (Newsletter),
    • Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@twojemiejscebeauty.pl
    • Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi drogą elektroniczną w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 5 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia),
    • wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
  2. Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w Serwisie, w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
  3. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy niebędącemu Konsumentem oświadczenia o wypowiedzeniu.

§ 7
TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

  1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę:
    • reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Serwisu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@twojemiejscebeauty.pl
    • w powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę,
    • rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni,
    • odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługodawcę sposób.

§ 8
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

  1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.twojemiejscebeauty.pl korzystają z ochrony prawnoautorskiej i (z wyjątkiem treści zamieszczanych przez Usługobiorców oraz elementów wykorzystywanych na zasadach licencji, przeniesienia praw autorskich lub dozwolonego użytku) są własnością Kamili Pauliny Dąbrowskiej prowadzącej działalność gospodarczą pod firmą KAMILA DĄBROWSKA AKADEMIA wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, miejsce siedziby Bejsce 37a, 28-512 Bejsce oraz adres do doręczeń: Ogrodowa 20, 37-450 Stalowa Wola NIP: 6050042357, REGON: 260508932, adres poczty elektronicznej (e-mail): biuro@kamidabrowska.pl numer telefonu: +48695901115. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.twojemiejscebeauty.pl, bez zgody Usługodawcy.
  2. Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.twojemiejscebeauty.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
  3. Usługobiorca przesyłając Serwisowi zdjęcie oraz inne treści cyfrowe ponosi wyłączną odpowiedzialność za naruszenia autorskich praw majątkowych i pokrewnych oraz dóbr osobistych osób trzecich z tego tytułu, a w wypadku wystąpienia przez jakąkolwiek osobę z jakimikolwiek roszczeniami lub żądaniami w stosunku do Serwisu lub Usługodawcy w tym zakresie, zobowiązuję się zwolnić Serwis lub Usługodawcę z wszelkiej odpowiedzialności oraz do całkowitego zaspokojenia roszczeń osób trzecich.

§ 9
ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby dane dostępne w Serwisie były kompletne i aktualne oraz prezentowane z należytą starannością, z uwzględnieniem istniejących okoliczności faktycznych i prawnych, w granicach dopuszczalnych przez prawo.
  2. Usługodawca wypełnia wszystkie obowiązki wymagane przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych) oraz wyznacza punkt kontaktowy w rozumieniu Aktu o Usługach Cyfrowych (DSA) w miejscu swej siedziby, o której mowa w § 2 niniejszego Regulaminu.
  3. Niedopuszczalne jest zamieszczanie treści bezprawnych za pośrednictwem Serwisu (poprzez komentarze, opinie etc.), a także treści:
    • niezwiązane z tematyką Serwisu,
    • bezpodstawnie naruszające dobre imię Usługodawcy,
    • zawierające słowa powszechnie uznawane za niecenzuralne,
    • promujące działalność konkurencyjną względem Usługodawcy.
  4. W przypadku publikowania treści, o których mowa w pkt 3, Usługodawca ma możliwość ich moderacji (odmowa publikacji treści, depozycjonowanie treści, usunięcie treści, uniemożliwienie dostępu do treści, ograniczenie lub wyłączenie monetyzacji treści, zawieszenie lub zamknięcie konta użytkownika, zawieszenie lub zakończenie świadczenia usługi na rzecz użytkownika).
  5. W przypadku automatycznego moderowania publikowanych przez Usługobiorców treści za pośrednictwem algorytmu, Usługobiorcy nie tracą uprawnienia do odwołania się od decyzji Usługodawcy. Odwołać można się za pośrednictwem adresu e-mail: biuro@twojemiejscebeauty.pl Odwołując się należy opisać zwięźle zaistniały stan faktyczny oraz uzasadnić powody odwołania. Usługodawca rozpatrzy odwołanie w sposób wskazany przez przepisy Aktu o Usługach Cyfrowych w terminie 14 dni.
  6. Usługobiorca, który stwierdzi naruszenie zasad opisanych w niniejszym paragrafie ma możliwość zgłoszenia niedozwolonych treści publikowanych w Serwisie za pośrednictwem adresu e-mail:  biuro@twojemiejscebeauty.pl
  7. Zgłoszenie, o którym mowa w pkt 6, musi zawierać następujące elementy:
    • wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których Usługobiorca zarzuca, że odpowiednie informacje stanowią nielegalne treści;
    • jasne wskazanie przez Usługobiorcę dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL lub dokładne adresy URL oraz, w stosownych przypadkach, dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację nielegalnych treści, stosownie do rodzaju treści i konkretnego rodzaju usługi hostingu;
    • imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail Usługobiorcy dokonującego zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE;
    • oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie Usługobiorcy dokonującego zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.
  8. Usługodawca potwierdzi otrzymanie zgłoszenia, o którym mowa w pkt 6 niniejszego paragrafu oraz poinformuje o pozytywnym lub negatywnym jego rozpatrzeniu bez zbędnej zwłoki.
  9. W przypadku uznania zgłoszenia, o którym mowa w pkt 6 za zasadne, Usługobiorca w miarę możliwości poinformuje Usługobiorcę odpowiedzialnego za naruszenie o fakcie dokonania moderacji opublikowanych przez niego treści wraz z wymaganym uzasadnieniem.
  10. W przypadku gdy Usługodawca poweźmie jakiekolwiek informacje dające podstawę do podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, natychmiast informuje o swoim podejrzeniu organy ścigania lub organy sądowe wraz z uzasadnieniem swoich podejrzeń i przekazaniem znanych mu informacji.
  11. Usługodawca informuje Usługobiorców o istotnych zmianach Regulaminu.
  12. Usługobiorcy ponoszą pełną odpowiedzialność za złamanie prawa bądź szkodę wywołaną ich działaniami w Serwisie, w szczególności podaniem nieprawdziwych danych, ujawnieniem informacji niejawnej lub innych tajemnic ustawowo chronionych, naruszeniem dóbr osobistych lub praw autorskich oraz praw pokrewnych, a także przetwarzaniem danych osobowych Usługobiorców niezgodnie z celami Serwisu lub z naruszeniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.
  13. Usługodawca zobowiązuje się w miarę możliwości informować z wyprzedzeniem Usługobiorców o możliwych zakłóceniach w funkcjonowaniu Serwisu, w szczególności o przerwach w dostępie.
  14. Usługodawca podejmuje wszelkie starania, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie Serwisu pod względem formalnym i prawnym.
  15. Usługodawca będzie uwzględniał wszelkie zmiany przepisów prawnych i dokonywał aktualizacji Serwisu zgodnie w tymi zmianami.
  16. Aktualizacja systemu Serwisu dokonywana będzie przez Usługodawcę bez obciążania Usługobiorców dodatkowymi kosztami.
  17. Usługodawca podejmuje wszelkie środki, w celu ochrony danych Usługobiorców.
  18. Usługodawca nie jest odpowiedzialny w stosunku do Usługobiorców będących Przedsiębiorcami:
    • za jakiekolwiek szkody i straty bezpośrednio lub pośrednio (łącznie ze szkodami z tytułu utraty zysków z prowadzenia przedsiębiorstwa, przerw w działalności przedsiębiorstwa lub utraty informacji gospodarczej oraz innymi szkodami o charakterze majątkowym), powstałe z powodu użycia, niemożliwości użycia lub błędnego działania oprogramowania Serwisu, szkody powstałe w wyniku wyłączenia lub awarii systemu teleinformatycznego, awarii sieci energetycznej,
    • w związku z niewłaściwym korzystaniem z Serwisu przez Usługobiorcę niebędącego Konsumentem oraz nieprawidłowym funkcjonowaniem sprzętu komputerowego, oprogramowania komputerowego czy też systemu łączności, za pomocą których Usługobiorca łączy się z systemem Serwisu,
    • za ewentualne szkody powstałe w wyniku błędów, awarii i przerw w funkcjonowaniu Serwisu lub spowodowane nieprawidłowym zapisem lub odczytem danych pobieranych przez Usługobiorców,
    • za zakłócenia w prawidłowym funkcjonowaniu Serwisu, a także utratę danych Usługobiorców niebędących Konsumentami powstałe w wyniku działania siły wyższej lub osób trzecich,
    • za działania osób trzecich polegające na niezgodnym z powszechnie obowiązującym prawem lub Regulaminem wykorzystywaniu danych oraz materiałów umieszczonych w Serwisie,
    • za niemożność zalogowania się w systemie Serwisu spowodowaną w szczególności: jakością połączenia, awarią systemu teleinformatycznego lub sieci energetycznej, błędną konfiguracją oprogramowania Usługobiorców niebędących Konsumentami,
    • za skutki związane z utratą hasła.
  19. Usługobiorca ponosi odpowiedzialność za podanie adresu poczty elektronicznej, do którego nie ma dostępu, w szczególności adresu nieprawidłowego lub należącego do innego podmiotu.

§ 10
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW (B2B)

  1. W niniejszym paragrafie zawarto postanowienia dotyczące wyłącznie przedsiębiorców nieobjętych ochroną wynikającą z Ustawy o prawach konsumenta, o której mowa w § 11 Regulaminu.
  2. Usługodawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem w terminie 14 dni roboczych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego Konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
  3. Usługodawca ma prawo ograniczyć w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami udostępnione przez niego sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty części bądź całości Ceny bez względu na wybrany przez Klienta sposób płatności oraz fakt zawarcia Umowy.
  4. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy niebędącemu Konsumentem oświadczenia o wypowiedzeniu.

§ 11
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW NA PRAWACH KONSUMENTÓW

  1. Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą (niniejszy paragraf nie dotyczy spółek handlowych) jest objęty ochroną przewidzianą Ustawą o prawach konsumenta pod warunkiem, że umowa, którą zawiera z Usługodawcą jest bezpośrednio związana z jego działalnością gospodarczą, ale z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej.
  2. Osoba prowadząca działalność gospodarczą, o której mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu jest objęta ochroną wyłącznie w zakresie:
    • niedozwolonych postanowień umownych — tzw. klauzul abuzywnych,
    • odpowiedzialności z tytułu braku zgodności Usługi z umową,
    • prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość,
    • zasad dotyczących umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej.
  3. Przedsiębiorca, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu traci uprawnienia z tytułu ochrony konsumenckiej w przypadku, gdy Umowa Sprzedaży, którą zawarł ze Sprzedawcą posiada charakter zawodowy, który jest weryfikowany na podstawie wpisu tego przedsiębiorcy w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności wskazanych tam kodów Polskiej Klasyfikacji Działalności.
  4. Przedsiębiorcy, o których mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu nie są objęci ochroną instytucjonalną zapewnioną dla Konsumentów przez powiatowych rzeczników praw konsumenta jak również Prezesa UOKiK.

§ 12
POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane poprzez Serwis zawierane są zgodnie z prawem polskim.
  2. Zmiany dokonane w Regulaminie Serwisu przez Usługodawcę, wiążą Usługobiorcę, pod warunkiem, iż został on prawidłowo poinformowany o zmianach i nie wypowiedział umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w terminie 14 dni od dnia powiadomienia Usługobiorcy o zmianach przez Serwis.
  3. Wszelkie spory wynikłe między Usługodawcą, a Usługobiorcami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
  4. Sądowe rozstrzyganie sporów:
    • ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą będącym jednocześnie Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 11 zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.,
    • ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą będącym Przedsiębiorcą, o którym mowa w § 11 zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na miejsce siedziby Usługodawcy.
  5. Usługobiorca będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596). Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
  6. Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.